»---(¯`elzowowo´¯)---»
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

»---(¯`elzowowo´¯)---»

- ––––•(-• Welcome to the forum elzowowo •-)•–––– -

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بيك من غيرك ماشيه الدنيا ...

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saso
زوو فعال
زوو فعال
saso

بيك من غيرك ماشيه الدنيا ... Empty
مُساهمةموضوع: بيك من غيرك ماشيه الدنيا ...   بيك من غيرك ماشيه الدنيا ... Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2007 7:29 pm

ايوا هتمشى الدنيا .. بيك من غيرك ماشيه ايوا انا اهو بتئلم حبه ف حبه لكن ماشيه ..همشى واقول انا ماشيه .. ماشيه فى دنيا لاعمرها وقفت عند الالم او جرح لواحده او فرح لواحد ماشيه بتنسى اللى وقع منها وليه انا مش حمل الوقعه اللى الدنيا هتعملهالى لازم امشى معاها واقاوم الاحزان والجرح اهوا ايوه بحاول امشى معاكى انا بستحمل جرحى عشان اعرف امشى معاكى اوعى تمشى بسرعه عشان انا دلوقتى معاكى بمشى معاكى زى الطفل فى عمره اللى بيتعلم يمشى بعد ما كنت بجرى معاكى... اعتبرينى طفل جديد اول مره بيمشى معاكى حاولى معايا واحده بواحده اهوا انا منك وانتى ليه اوعى تسيبى ايدى من ايدك همشى معاكى وانا اهو ماشيه ... ماشيه بيك من غيرك ماشيه الدنيا ........ جرحى خلاص بحاول انساه علشان اعرف امشى معاها وشويه شويه هجرى معاها اول ما اجرى معاها عاوزاك تعرف انى نسيتك ....... بيك من غيرك ماشيه الدنيا
...........
Admin
المدير العام
المدير العام
Admin

مُساهمةموضوع: رد: بيك من غيرك ماشيه الدنيا ...   بيك من غيرك ماشيه الدنيا ... Icon_minitimeالأحد سبتمبر 09, 2007 9:01 pm

الله عليكي يا ساره وعلى اول موضوع تنزليه في هذا القسم بجد موضوع جمييييييييل وعلى فكره يا شباب معظم مواضيع ساره من تاليفها مش كده يا ساره ولا ايه مشكوووووووووره يا قمر على الموضوع الجميل ده
https://elzowowo.yoo7.com
myangel
زوو فعال
زوو فعال
myangel

مُساهمةموضوع: رد: بيك من غيرك ماشيه الدنيا ...   بيك من غيرك ماشيه الدنيا ... Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 10, 2007 9:30 am

تسلم ايدك يا روح قلبى كلامك كلة جميل واحساسك رائع ودة تاليف سارة انا عارفة احساسها لانها رقيقة واحساسها عالى بجد
بيك من غيرك ماشيه الدنيا ... 3losh9

بيك من غيرك ماشيه الدنيا ...
صفحة 1 من اصل 1